۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۶۳۲۵۴۲
آیت الله اسلامیان در گفت وگو با رسا:

۹ دی روز اعلام وفاداری به انقلاب و رهبری است|تابع ولایت باشیم مصون می مانیم

۹ دی روز اعلام وفاداری به انقلاب و رهبری است|تابع ولایت باشیم مصون می مانیم
نماینده خبرگان ملت ایران را وفادار به مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب دانست و تأکید کرد که تا زمانی که در مسیر اسلام و انقلاب تابع رهبری باشیم آسیب نخواهیم دید.

آیت الله علیرضا اسلامیان عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با گرامیداشت سالگرد حماسه 9 دی گفت: یکی از خصوصیات فتنه این است که فضا را غبار آلود می کند و نمی گذارد مردم حقایق و واقعیات را متوجه شوند.

وی افزود: اگر انسان در زندگی خود می خواهد موفقیت داشته باشد و پیشرفت کند در هر زمینه ای باید واقعیات را ببیند، اگر انسان در شناخت امکانات، نیازها و مشکلات کمبود داشته باشد نمی تواند برنامه ریزی درستی داشته باشد، باید به حقیقت مسائل توجه داشته باشیم تا برنامه ریزی درست سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشیم.

نماینده خبرگان رهبری با بیان این که فتنه مانع از دیدن حقیقت می شود، اظهار داشت: فتنه واقعیات را در کف خیابان برای مردم غیر قابل دیدن می کند یا حتی معکوس نشان می دهد، راه مقابله این است که جامعه هدف بعد از اراده الهی و کمک خداوند متعال و توجهات امام عصر(عج) بصیرت پیدا کند.

وی ادامه داد: دشمن در فتنه سعی دارد که امر را مشتبه کند اما جامعه هدف باید بصیر باشد تا حقیقت را ببیند، اگر جامعه هدف بصیرت داشت دشمن هر تلاشی کند نمی تواند به نتیجه برسد چرا که هدف دشمن بستن چشم مردم بر واقعیت است اما بصیرت چشم انسان را باز می کند.

آیت الله اسلامیان با تأکید بر این که بصیرت ملت دشمن را مأیوس کرده و برنامه ریزی های آن را برهم می زند، ابراز داشت: البته به تعبیر حضرت امام و رهبر معظم انقلاب ویژگی دشمن این است که اگر او را از در بیرون کنیم از پنجره وارد می شود از این رو همواره باید هوشیار و بیدار باشیم.

وی عنوان کرد: اگر می خواهیم دشمن ناموفق در توطئه های خود باشد باید دقیقا در نقطه مقابل خواسته او حرکت کنیم چون دشمن می خواهد حق را مخفی کند و آن را معکوس جلوه دهد و باید در چنین شرایطی جامعه هدف بصیرت داشته باشند و بصیرت خود را اعلام کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مردم با ایمان، آگاه و بصیر ایران سیاست را به خوبی می فهمند و به مکتب اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی و ولی امر وفادار هستند، این مردم آگاه در روز 9 دی کمال خود را به منصه ظهور درآورند و به دنیا نشان دادند که دشمنان نمی توانند کلاه سر این مردم بگذارند.

وی اضافه کرد: تا وقتی که این بصیرت ملت وجود داشته باشد دشمن کاری از پیش نمی برد اما اگر ما را خواب کردند و چشم بصیرت ما را گرفتند دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا خواهد کرد.

آیت الله اسلامیان دین مبین اسلام را دین بصیرت دانست و گفت: راه این است و تا وقتی که در مسیر اسلام و نظام اسلامی پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم آسیب نخواهیم دید و راه را گم نخواهیم کرد.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
مصاحبه با اعضای جدید جامعه مدرسین باعث معرفی شخصیت انقلابی این بزرگواران و افکارشان میشود.
ممنونم
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
احسنت
2
0